shake me down.

hejhopp. nytt år nya möjligheter. men jag har bestämt mig, detta år ska jag inte sätta något dumt löfte om att jag ska gå ner en massa kilon eller bli snyggast ever. detta år är mitt löfte till mig själv att jag ska flytta från sköna gröna gustafs. göra sådant som jag mår bra av och ha det förbaskat bra helt enkelt. ta hand om mig själv, börja äta mina proteiner och göra aktiva val. sedan även ge mig själv en ärlig chans. flytten börjar med en jakt på trukkort, på måndag ska jag ringa min farbror och se om jag kan få lite hjälp på traven. siktar på lager jobb i oslo till sommaren, tänker nämligen bosatta mig på gångavstånd(helst) från min kära lina. sen får vi väl se vad pengarna går till, hihi. nu ska jag leta inspo. & imon ska jag fortsätta släpa ris och sy lite klänning. ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0