Som svalor i skyn.

Letar genom hela internet efter bra detoxmat och recept. Tänkte göra en lagerresning i kroppen, även insett att jag nog borde hålla mig till sådan mat för att se till att få i mig allt jag behöver utan att mumsa i mig en massa kött. Men småvägrar fortfarande soja i större mängder. Annars så har jag lyckats vänt på dygnet. Satt uppe och sydde tills två inatt och sov till ett idag. Onajs! Men hoppas på att klänningen kan bli en ny resekompis. Ringde förresten och sa bye bye åt Rebecca tidigare idag, den lilla råttan drar ju till asien redan idag. Men vi ses i thai gullet !! borde förövrigt även ta tag i mina tradera planer, städa rummet och slänga ut julgranen. Sen så borde jag samla mig i för mitt möte med psykologen imon.  Ganska taggad på att få ett slut, börja leva lite. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0