ge hatet en kyss, och låt det sedan dö av skam ♥

tror det kan vara den mest träffande meningen på länge, himla fin. livet här i norgeland rullar på, är inte den snabbaste av männiksor men jag jag är glad och mår bra. tror och hoppas att denna höst får gå i må bra'ets tecken. ska leta på mig ett jobb som jag trivs med, skaffa mig ett satskort så fort bankkortet trillar ner i brevlådan och se till att jag äter bra mat och inte hoppa över de där proteinerna som visat sig vara ganska bra att ha. sen får vi se vad som händer, just nu är jag fri som en fågel igen, typ. är så sjukt nyfiken på framtiden att jag ibland inte vet var jag ska börja. vad som helst kan ske, och även fast tanken är lite skrämmande så älskar jag den.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0