att känna sig rik som ett troll

jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker tillbaka på mina två senaste veckor. att man kan ha så fina vänner är helt otroligt. helst när vännerna bor på andra sidan landet och man ses mer sällan än ofta. ändå har de tagit emot mig med öppna armar och gjort detta till en av de bästa resor jag gjort. jag har fått smaska på nyplockade hallon, bada massor i havet, SURFA, paddla kanot, ätit godaste frukostarna, paddla kajak, druckit vin, prata massor, åkt longboard, åkt massa vattenskoter, käkat avokado på kräftskiva, fått helt fantastiska besked(♥), träffat massa nya människor, chillat till film, försök till vindsurfing, utgångar, lära mig plocka ur nycklar ur låst bil och massa mer. mina kära kära vänner jag gillar er så, ni gör mig verkligen till en rik människa.
 
nu ska jag ta tag i min monster höst och se vart det bär hän i världen, big love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0