försöker knyta rosetter av mina tankar

om någon någon någon gång skulle känna att allt är tråkigt och att man skalle behöva lite kaos i hjärnan. här är jag, läromästare inom just det området. men man vill ju inte va en fegis och gå den lätta vägen. tajming är en viktig del när de gäller att skapa kaos. välj den tidpunkt som du längtat efter ett bra tag och gör sedan något som skulle kunna innebära raka motsattsen. så sätter man huvudet i snurr och blir lite extra tossig. men soom sagt man vill ju inte va en fegis och säga nej till livet. inser sakta men säkert att jag antagligen får flytta utrersedatum iaf två veckor. har inte hunnit allt jag vill och måste lyckas klämma in mina kära mor/far föräldrar. och måla en halv värld, samt knyta ihop alla mina tankar till prydliga rosetter. sen är en stor parantes skolan, plugga eller inte plugga, släpa på miljoner böcker eller inte släpa på miljoner böcker ? nu ska jag ut och måla plåthus, ett annat tips är bo i trähus, plåt är sjukt okul att måla. haa dee♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0