om ändå pengar kunde växa på träd

sitter fortfarande i min säng, typ på samma ställe som jag suttit sen jag vaknat dvs 5 timmar. jag har nästintill sökt igenom hela internet efter vettiga flyg vägar och priser. hittils har jag mest kommit fram till att det finns mest ovettiga saker, inget riktigt passar mina tider eller så bojkottar de nybörjar surfare. och jag vill ju hemst gärna ha med min kära stina, hon är ju halva nöjet. det bra är ju att jag numer blir mer arg än nervös av flygbokningar. plugget har fått va denna morgon ska ta tag i det ikväll. kolla nya kurser eller om de finns en möjlighet att släpa med sig pedagogiken. kämpar emot för att inte låta de små motgångarna föda stora. men har en gasnka stor lust att dra täcket över huvudet. för i studer av tvivel vet jag inte riktigt ens vart jag vill åka. klart jag vill till indo, de vill jag alltid. men en del av mig är så rädd för att antingen fastna där eller inse att jag kanske är klar. vad gör jag när jag är klar med min dagdröm för de senaste två åren ? det gör de kanske lite extra lockande att åka till aus, se nått nytt, möjlighet att surfa andra vågor, lära mig bra engelska, inte göra sopslut på alla pengar. folk säger att de aldrig skulle våga bara sticka, de skulle bara veta vilken liten velpanna jag egentligen är. men denna gång ska jag försöka vägra vara mig själv så mycket, eller va den bra sidan av mig. vägra stanna här utan istället se hur länge min plan håller. jag tänker boka en enkelbiljett (iaf som de ser ut nu) och fara och flyga dit pepparn växer. men innan jag gör de så har jag typ ett ton saker här hemma att ta tag i, börjar med att måla klart det tredje och sista rummet hos frankiee. börjar nästan känna mig proffesionell när jag går in på färghandeln och de känner igen mig! nu har jag ett tak som väntar, haa dee♥

Kommentarer
Postat av: linis

jag tror på dig jag <3

2013-08-23 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0