grus på min väg.

mina farhågor visade sig ikväll vara sanna. jag har under veckan gått och kännt att plugget nog borde börjat. gått in på datorn och alla forum som jag kunnat hitta och nejdå inte sett ett dugg. loggat ut igen och tänkt att de kasnke kommer ett mail. har ju ändå haft skallen full ändå så bortkopplings delen va inte så svår. ikväll lyckades jag dock hitta in på forumet på någon konstig bakväg. konstaterade att jag ligger en vecka efter med pluggandet och att vissa texter är som rena grekiskan. känner spontant att detta är lite för övermäktigt för min hjärna som inte pluggat på tre år. samtidigt som känslan att grotta ner sig kittlar lite. sen kommer verkligheten ikapp och jag inser att jag alltså ska sitta mitt i paradiset och försöka fucsera på något som tydligen är på svenska men som jag förstår 6/10 ord av. huvudbry minst sagt. men hatar tanken på att ge upp efter bara några timmar. om jag endå hade hittat in i forumet i tid så hade jag ju iaf sluppit stressen över att behöva läsa ikapp en hel vecka samtidigt som jag ska måla och organisera en resa. i vissa lägen så känns de som om jag tagit en hel ocean över hunudet, men samtidigt så är jag drillad sedan barnsben att de bara är att simma iland skiten. men frågan är ju om de är värt det? samtidigt som jag verkligen skulle vilja ha något vettigt att göra i indo, något att göra för min skull. typ plugga, väcka lite gamla hjärnceller till liv och lära mig nått nytt. ne nu ska jag slå igen mina små blå och sova på saken. nattis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0