hur hamnade jag här?

just i detta nuet så ligger jag i min säng på ett ganska så jobbigt hostel i Moolooloba på Shunshine coast i Aussie land. frida och jonathan åkte precis iväg till hevery bay i några dagar. jag va sugen på att följa med, mestadels för att hostlet såg helt amazing ut! men jag lyssnade på mina hjärnceller som tyckte de va dax att göra något seriöst och försöka skaffa en inkomst. det är varför jag är kvar här ensam. varfvar för att vi skulle på australia zoo, älskarde det. men de va lite fulväder så vi stannade i caloundra först, insåg att vi prickat in någon form av high season och tänkte att varför inte försöka stanna på ett ställe som är varmt, har hav, fina strädner och surf (!) ? så då hamnade vi här och lite därför äre väl också jag ligger här och försöker göra min favoritsak i hela världen, nämligen söka jobb och skriva cv. hejja claris! annars så har jag haft en fantastisk dag på zoo, jag älskade det från början till slut. blev till och med så rörd att jag började gråta under fågelshowen. det var helt underbart. vi fick se alla djuren och till och med familjen Irwin. som dotter till en äkta natur nörd, som en som växt upp med animal planet dygnet runt så va detta extremt stort. jag hoppas verkligen vi blir kvar här uppe så jag kan få åka dit igen! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0